ZAPYTANIA OFERTOWE
Kompleksową usługę sprzątania pomieszczeń w budynku Centrum Kultury RONDO przy ul. Kolejowej 12 w Grodzisku Wlkp.
I. Zamawiający
Centrum Kultury RONDO, ul. Kolejowa 12, 62-065 Grodzisk Wlkp. Nip 788-10-20-198
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania:
na I piętrze budynku
- powierzchni biurowych,
- salki konferencyjnej z aneksem kuchennym,
- toalet,
- sali klubowej,
- korytarza,
klatki schodowej,
na parterze budynku
- holu wejściowego,
- sali widowiskowej,
- sali bankietowej,
- toalet
Po stronie Zleceniobiorcy leży dostarczenie worków na śmieci i zapewnienie całości sprzętu sprzątającego oraz wszystkich stosowanych środków chemicznych.
Ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy oraz płyn do dezynfekcji rąk dostarcza zamawiający.
2. Zakres prac związanych ze sprzątaniem:
W pomieszczeniach biurowych, korytarzach , w salkach klubowej i konferencyjnej realizuje się
sprzątanie codzienne, które obejmuje:
- zamiatanie, odkurzanie odkurzaczem, mycie i wycieranie wykładzin podłogowych każdego rodzaju;
- wycieranie z kurzu mebli: blatów, biurek, szaf, szafek, kontenerków, stołów, stolików, regałów;
- wycieranie na mokro parapetów okiennych;
- wycieranie sprzętu RTV i AGD, aparatów telefonicznych oraz innego sprzętu biurowego;
- mycie powierzchni szklanych: drzwi szklanych, luster i szklanych półek;
- mycie powierzchni błyszczących, emaliowanych i ceramicznych, w tym balustrad, poręczy wewnętrznych;
- sprawdzenie i utrzymanie czystości w sanitariatach, natryskach, w tym czyszczenie i dezynfekcja urządzeń
sanitarnych;
- opróżnienie i umycie pojemników na śmieci wraz z wymianą worków plastikowych;
- opróżnienie pojemników niszczarek i wymiany worków foliowych;
- uzupełnianie środków higienicznych (ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło, kostki zapachowe);
- utrzymanie w czystości 2 wejść do budynku;
- należy stosować czyste, prane codziennie mopy.
Sprzątanie okresowe /w zależności od stopnia zabrudzenia/
- mycie wszystkich drzwi wejściowych wraz z framugami, klamkami, uchwytami,
- czyszczenie środkami myjąco konserwującymi mebli,
- odkurzanie mebli tapicerowanych,
- mycie i odkurzanie krzeseł,
- odkurzanie kwiatów naturalnych i sztucznych,
- odkurzanie tablic, tabliczek informacji wizualnej, obrazów, zegarów, włączników i gniazdek,
- mycie i odświeżanie lodówek oraz sprzętu AGD,
- czyszczenie dozowników w toaletach;
- mycie glazury w sanitariatach,
- wycieranie na mokro grzejników i gaśnic,
- czyszczenie kratek wentylacyjnych,
- mycie listew przypodłogowych
Dwa razy w ciągu roku:
- mycie okien i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- czyszczenie i konserwacja wykładzin podłogowych z gresu, lastriko i ceramiki oraz betonu,
- mycie grzejników;
- odkurzanie ścian i sufitów;
- czyszczenie i odświeżanie żaluzji, rolet i verticali,
- mycie opraw oświetleniowych
Sprzątane doraźne – interwencyjne /w zależności od bieżących potrzeb/
Dotyczy sali widowiskowej, sali bankietowej z zapleczem kuchennym, korytarzy i toalet na parterze budynku, i obejmuje:
- zamiatanie, odkurzanie odkurzaczem, mycie i wycieranie wykładzin podłogowych każdego rodzaju,
- wycieranie z kurzu mebli: blatów, biurek, szaf, szafek, kontenerków, stołów, stolików, regałów,
- wycieranie na mokro parapetów okiennych,
- mycie powierzchni szklanych: drzwi szklanych, luster i szklanych półek,
- mycie powierzchni błyszczących, emaliowanych i ceramicznych, w tym balustrad, poręczy wewnętrznych,
- sprawdzenie i utrzymanie czystości w sanitariatach, w tym czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
- opróżnienie i umycie pojemników na śmieci wraz z wymianą worków plastikowych;
- uzupełnianie środków higienicznych (ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło, kostki zapachowe);
- należy stosować czyste, prane codziennie mopy.
3. Warunki płatności
- należy podać zryczałtowaną miesięczną kwotę netto /plus vat za usługę/.
- należy podać stawkę godzinową (netto + vat) za sprzątanie doraźne-interwencyjne.
Termin wystawiania faktur do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi, termin płatności 14 dni od daty dostarczenia faktury Zleceniodawcy.
4. Okres realizacji zamówienia - od 08.03.2021r. do 31.12.2021r.
III. Składanie ofert
Przed złożeniem ostatecznej oferty możliwa jest wizja lokalna w budynku CK, obejrzenie pomieszczeń oraz uzyskanie dodatkowych wyjaśnień.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na załączonym Formularzu Ofertowym i przesłać a adres emailowy: grodzisk@ckrondo.pl do dnia 5 marca 2021 r. godz. 15.00